شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

مرجع مقالات isi در ایران : دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فار

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

ایران کمپینگ | فروشگاه تخصصی لوازم کمپینگ

ایران کمپینگ | فروشگاه تخصصی لوازم کمپینگ، تلسکوپ و دوربین دوچشمی

لذت بردن از طبیعت نیازبه هیچگونه امکانات خاصی ندارد کافی است قصد سفر کنید. اگر تجربه یک شب در طبیعت ماندن را داشته باشید یکی از زیبا ترین لحظات دیدن آسمان شب در طبیعت است. در طبیعت گردی داشتن یکسری امکانات می تواند تجربه جذابتری را به شما ارائه دهد و لذت سفر را برای شما افزایش دهد. تصور کنید در کویر یا جنگل هستید ودر کنار کمپ خود تلسکوپ هم برای رصد دارید خب طبیعتا این تجربه دیدن سیارات غیر قابل فراموشی است و این سفر برای شما به یاد ماندنی خواهد شد. اما با توجه به افزایش قیمت ارز جا برای کالاهای تقلبی اپتیک و کمپینگ در بازار باز شده است در همین راستا بنا شدیم که یک فروشگاه معتبر برای تهیه ابزار کمپینگ ولوازم اپتیک با کیفیت پیدا کنیم

کافی است کلمه خرید تلسکوپ و یا خرید لوازم کمپینگ و کوهنوردی را در گوگل سرچ کنید در همان صفحه اول به فروشگاه اینترنتی ایران کمینگ میرسید یک سایت تخصصی در حوزه فروش لوازم کمپینگ و تلسکوپ، دوربین دوچشمی با کلی تنوع و محصولات خاص از برندهای معتبر جهان مانند: نیچرهایک، سلسترون، نشنال جئوگرافیک، فرینو و ….

نقطه قوت ایران کمپینگ پشتیبانی آنلاین و متخصص آنهاست که در هر ساعت شبانه روز پاسخگوی شما هستند و مشورت بی طرفانه به شما می دهند که در حال حاظر در بازار همچین اتفاقی صورت نمی گیرد و هر فروشگاه می خواهد محصولات خود را به فروش برساند اما ایران کمپینگ به دلیل اینکه نماینده چندین برند است و تمام محصولات برندهای متفاوت را دارد دست شما برای انتخاب و مقایسه بسیار باز است و بزرگتر از هر فروشگاه فیزیکی و با تنوع کالایی در حدود ۱۰۰۰ کالا می باشد که آن را می توان به یک هایپر مارکت وسایل کمپینگ و اپتیک تشابه داد.

از مزیت های دیگر این مجموعه می توان به راهنماهای خرید این سایت اشاره کرد که به تفسیر و توضیح محصولات و روش خرید آنها اشاره می کند و حتی برای خرید تلسکوپ و تیر و کمان نیز که محصول تخصصی محسوب می شود راهنمای خرید تلسکوپ و راهنمای خرید تیرو کمان، راهنمای خرید أنواع دوربین های دوچشمی نیز نوشته شده است و شما را به زبان ساده برای خرید محصولات راهنمایی می کند.

نکته بعدی که توجه شما را جلب می کند دسته بندی کامل فروشگاه ایران کمپینگ است که برای مثال در تلسکوپ می توانید دسته بندی تلسکوپ های شکستی که سبک قدیمی گالیله ای است و معروفترین نوع تلسکوپها محسوب می شود را در کنار دسته تلسکوپهای نیوتونی و ترکیبی نسل جدید ببینید و یا در زیر دسته کمپینگ و کوهنوردی می توانید از چادر و کیسه خواب تا لوازم روشنایی کمپینگ و میز وصندلی کمپینگ و … را پیدا کنید.

دسته بندی تخصصی کمپینگ فروشگاه ایران کمپینگ بسیار گسترده است و تمامی نیازهای شما را برای یک کمپ ایده ال تامین خواهد کرد از ظروف کمپینگ، زیر اندازو چادرهای مسافرتی و کوهنوردی، کوله و درای بگ کمپینگ تا پوشاک تخصصی برای کمپینگ و کوهنوردی را در خود جا داده در اصل این دسته بندی شامل ۲۴ زیر دسته است که شما را برای خرید آسان یاری می کند.

در فروشگاه اینترنتی ایران کمپینگ می توانید مشخصات، نقد و بررسی انواع دوربین های دوچشمی را مشاهده کرده و با مقایسه محصولات موجود از بین برندهای معتبر جهان مانند: زایس، اشتاینر، سلسترون … بهترین دوربین دوچشمی مورد نظر خود را پیدا کنید همچنین در این دسته می توانید از خدمات پس از فروش این دوربین ها هم بهره ببرید.

خب شاید الان مجاب شده باشید که از این سایت دیدن کنید اما قبل از هر خریدی مهم این است که کالای خریداری شده کی به دست شما میرسد. شما بعد هر خرید از فروشگاه ایران کمپینگ پیامکی دریافت می کنید که کالای خریداری شده شما بعد از دو الی چهار روز کاری به دستتان میرسد اما بخواهیم دقیق به این مبحث بپردازیم برای کالاهای اپتیکی تحویل بسیار سریع است و ممکن است حتی در همان روز هم تحویل بگیرید در کالاهای کمپینگ هم به دلیل تنوع زیاد و انبار داری باید کمی تعمل کنید و نهایتا برای تحویل دو یا سه روز صبر کنید البته این مجموعه در تلاش است تا این زمان را تا حد امکان کاهش دهد.

شاید برای شما هنوزم سوال باشد که چگونه به خرید اینترنتی محصولات اطمینان کنیم همان طور که خود سایت بیان کرده تمامی محصولات گارانتی سلامت و اصالت کالا را دارند و در کنار این موضوع نماد اعتماد الکترونیک سایت خیال شما را برای خرید از مجموعه راحت می کند البته ما با سایت تماس گرفتیم و برای محصولاتی که در دفتر مجموعه موجود باشد شما می توانید به صورت حضوری هم اقدام کنید حتی اگر در دفتر هم موجود نباشد با پیش پرداخت ۱۰ درصد مبلغ فاکتور کالا را برایتان به دفتر انتقال می دهند تا بتوانید حضوری برای خرید و تحویل به دفترشان مراجعه کنید.

دانلود آهنگ زیر چشام همش گود و کبود مسیح

آهنگ جدید مسیح به نام زیر چشام همش گود و کبود

در این ساعت می توانید آهنگ جدید هنرمند کشورمان را به نام با دو کیفیت متفاوت دانلود کنید.

سوین موزیک مفتخر است که آهنگ زیر چشام همش گود و کبود را از مسیح برای شما عزیزان آماده کرده است و می توانید در پایین همین صفحه این آهنگ را به صورت آنلاین گوش بدهید.

دانلود اهنگ زیر چشام همش گود و کبود مسیح

شما را به شنیدن آهنگ زیبای زیر چشام همش گود و کبود دعوت می کنیم

متن آهنگ زیر چشام همش گود و کبود مسیح

شب و بیداری من و یه ترس میگه بینمون یه فاصلس
خیرم رو دیوار پیشم بودی کاش میخوام جمعو چیکار
نذاشتی جایی واسه بحث اصلا به من تو حواست هست
یا بی رحم شدی باز سرد شدی بام شدی اشک تو چشام
در و دیوار داره میخوره جونمو شدم مچاله تو دستای فاصله ها
نفرین به این خاطره ها …
زیر چشام همش گود و کبود پشت هم میشه کوک گیتار لای فاصله ها
نفرین به این خاطره ها …

.:: سـوین موزیک ::.

داره میکشه منو این فاصله پاهام میخواد باز کنارش راه بره
منو دیگه نمیخواد اون تکی زیر بارون میرم من
منو یادش نمیاد اون بارون و خیابون بی رحمن
بی اون بی اون بی اون …
در و دیوار داره میخوره جونمو شدم مچاله تو دستای فاصله ها
نفرین به این خاطره ها …
زیر چشام همش گود و کبود پشت هم میشه کوک گیتار لای فاصله ها
نفرین به این خاطره ها …

.:: Sevin-Music.com ::.

آشنایی با گروه مهندسی

آشنایی با گروه مهندسی تیوان

گروه مهندسی تیوان طراح و مجری سازه های چادری ثابت و متحرک و طراحی کافه در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در ارائه بهترین سازه های سبک به معماری نوین آغاز کرده است.

معماری نوین امروزه بسیار علاقه مند به استفاده از سازه هایی با متریال های سبک و قابل بازیافت با عمر مفید بالا می باشد.

سازه های چادری که زیر مجموعه سازه های سبک در صنعت ساختمان دسته بندی می شوند امروزه بسیار پرکاربرد و قابل استفاده در فضاهای مختلف هستند.

تاریخچه سازه های چادری

در گذشته های بسیار دور انسان ها برای محافظت از خود رد برابر عوامل محیطی از چادر استفاده می کردند و در آنها ساکن بودند.

بعد از گذشت سال ها امروزه نیز از این سازه ها اما به روشی متفاوت و متریالی مثل پارچه پی وی سی به جای پوست حیوانات استفاده می شود.

سازه چادری معماری نو

سازه کششی در معماری امروزه بسیار پر کاربرد است. این سازه ها با هزینه مقرون به صرفه و عمر مفید بالا در پوشش فضاهای مختلف کاربرد دارند که به طور مختصر مهمترین آنها را توضیح خواهیم داد.

آشنایی با گروه مهندسی تیوان
آشنایی با گروه مهندسی تیوان

سایبان ماشین و پارکینگ

بدلیل اینکه بدنه بسیاری از ماشین ها ظریف بوده و درمقابل نور خورشید آسیب پذیر هستند، استفاده از سایبان ماشین میتواند به افزایش عمر ماشین کمک کند. بنابراین، شما برای افزایش طول عمر ماشین خود نیاز به سایبان ماشین یا در وسعت بزرگتر سایبان پارکینگ دارید

سایبان پارکینگ به سرعت قابل ساخت و نصب خواهند بود. در مناطق بارانی استفاده ازسایبان ماشین بهترین ایده برای تمیز بودن همیشگی وسیله نقلیه شما خواهد بود.

سقف متحرک

این سایبان ها کاربری بالاتری دارند به این دلیل که در این سازه ها موتوری تعبیه شده است و به وسیله این موتور سقف با یک ریموت به راحتی باز و بسته می شود. داشتن فضای چهار فصل بهترین ویژگی استفاده از این سازه سقف متحرک در پوشش سقف می باشد.

سایبان حیاط

زندگی شهری و دغدغه های آن سبب تمایل انسان ها به بودن در محیط باز را بیشتر از قبل کرده است. برای استفاده بیشتر از حیاط خانه یا حیاط ویلا داشتن سایبان می تواند شرایط را بهتر و بهینه تر کند. سایبان حیاط با استفاده از پارچه پی وی سی و عمر مفید بین ۲۰ تا ۳۰ سال خواهد داشت و البته زیبایی ظاهری این سازه تغییری چشم گیر در فضای شما ایجاد خواهد کرد.

ماهان ایر: به فکر کودکان شما در سفر هوایی فرست کلاس هست

معرفی هواپیماهای فرست کلاس ایران

پروازهای فرست کلاس یکی از دسته خدمات شرکت‌های هوایی است. تمام شرکت‌ها خدمات خود را در زیرگروه‌هایی دسته‌بندی می‌کنند. هرچه میزان کیفیت و سطح خدمات افزایش یابد، هزینه بلیت نیز بیشتر می‌شود.

اعتمادآنلاین| پروازهای فرست کلاس یکی از دسته خدمات شرکت‌های هوایی است. تمام شرکت‌ها خدمات خود را در زیرگروه‌هایی دسته‌بندی می‌کنند. هرچه میزان کیفیت و سطح خدمات افزایش یابد، هزینه بلیت نیز بیشتر می‌شود. همین‌طور ارزان‌ترین بلیت‌ها کم‌ترین خدمات را شامل می‌شوند. به‌طورکلی دسته‌بندی سطح خدمات شامل فرست کلاس (گران‌ترین و بهترین)، بیزنس کلاس (گران و عالی)، پریمیوم اکونومی (متوسط به بالا) و اکونومی (متوسط و معمولی) می‌شوند. طبیعت بلیط های فرست کلاس هر شرکت هواپیمایی گران‌ترین و بلیط های اکونومی ارزان‌ترین آن‌ها هستند.

ایران ایر (IRAN Air): شرکت هواپیمایی معتبر با جایگاه فرست کلاس


در ایران نیز چندین شرکت هواپیمایی معتبر و شناخته‌شده وجود دارد. این شرکت‌ها نیز برحسب خدماتی که ارائه می‌دهند هزینه‌های مختلفی دریافت می‌کنند. یکی از معتبرترین خطوط هوایی ایران، شرکت ایران ایر است. ایران ایر از قدیمی‌ترین شرکت‌های هواپیمایی است که اتفاق از شهرت خوبی نیز برخوردار است. این هواپیمایی پروازهای خود را در دو کلاس اکونومی و فرست کلاس انجام می دهد که پروازهای فرست کلاس به عنوان هما کلاس شناخته می شوند. این نام از اسم قدیمی این شرکت هواپیمایی گرفته شده است. به طور کلی در پروازهای ایرانی بیزنس کلاس و فرست کلاس در یک دسته قرار می گیرند.

هواپیماهای فرست کلاس ایران

مسافران فرست کلاس ایران ایر از خدمات ویژه ای برخوردارند. این خدمات شامل منوی مخصوصی از غذاهای گرم است. مسافران می توانند بسته به میل شان هر غذایی را که می خواهند سفارش دهند. همین طور چند نوشیدنی مختلف سرو می شود که محدودیتی برای تعداد آن وجود ندارد. ظروف استفاده شده در کلاس درجه یک پرواز ایران ایر، چینی و قاشق های آن استیل است. در حالی که در پروازهای معمولی غذاهای سرد و بسته بندی شده به همراه ظروف پلاستیکی سرو می شوند.

خرید بلیط فرست کلاس ایران ایر، این امکان را به شما می دهد تا فضای راحت تری در طول پرواز داشته باشید. صندلی های مبله که فضای جلوی بیشتری دارند. بنابراین مسافران در طول پرواز راحت تر هستند. همین طور مسافران فرست کلاس زودتر از سایر مسافران سوار هواپیما می شوند و هنگام پیاده شدن نیز الویت با آن ها است. بنابراین هیچ معطلی را احساس نمی کنند.

طبیعتاً همان‌طور که خدمات بیشتری در پروازهای فرست کلاس ایران ایر ارائه می شود، به همان نسبت نیز گران‌تر هستند. تفاوت قیمت بلیط های فرست کلاس و اکونومی ایران ایر را در سایت سفرمی می توانید بررسی کنید.

ماهان ایر: به فکر کودکان شما در سفر هوایی فرست کلاس هست


یکی دیگر از شرکت های معتبر هواپیمایی، شرکت ماهان است. این شرکت در کل برای پروازهای داخلی و خارجی دو کلاس اکونومی و بیزنس دارد. در پروازهای اکونومی یک وعده غذای اصلی و یک نوشیدنی سرو می شود. خدمات پروازهای فرست کلاس بهتر و بیشتر است. البته در پروازهای خارجی شرایط ایده آل تری وجود دارد.

هواپیماهای فرست کلاس ایران

علاوه بر سرویس های پذیرایی، یک پکیج بهداشتی و آرایشی به مسافران داده می شود. همین طور پتو و بالش ضدعفونی شده برای هر مسافر وجود دارد. به اضافه این که به کودکان زیر دو تا ۱۲ سال هدیه کوچکی داده می شود تا در طول پرواز با آن سرگرم باشند و همین طور به عنوان یادگاری از ماهان با خود ببرند. برای رزرو بلیط های هواپیمایی ماهان می توانید از سایت سفرمی استفاده کنید. در این سایت امکان جست و جو با فیلتر های مختلفی وجود دارد.

جمع بندی


هزینه پروازهای فرست کلاس بسیار بیشتر از پروازهای معمولی است. این هزینه گاهی دو یا حتی چند برابر پروازهای اکونومی می شود. البته خدماتی هم که ارائه می شود قابل توجه است. خصوصاً در پروازهای طولانی که خستگی بیشتر است، صندلی هایی با فضای بیشتر در کیفیت سفر بسیار تاثیر گذارند. البته این خدمات در شرکت های مختلف با یکدیگر فرق دارد. بعضی شرکت ها تنها صندلی راحت تری دارند و منوی غذایی آن ها متفاوت است اما بعضی دیگر امکاناتی را ارائه می دهند که ممکن است حتی باورتان نشود. خطوط هواپیمایی که اتاق خوابی کامل، با تخت خوابی لوکس، تلویزیون، حمام اختصاصی، رستوران لوکس و ... را به مسافران خود ارائه می دهند. البته همان طور که خدمات این شرکت ها منحصر به فرد است قیمت بلیط آن نیز بسیار گران است.

در نهایت برای بررسی تمام شرکت های هواپیمایی و انتخاب بلیط مورد نظر باید به سایتی معتبر و البته مرجع مراجعه کرد. سفرمی در این زمینه می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. در این سایت پروازها به تفکیک مسیر، شرکت هواپیمایی، قیمت و ... قابل جست و جو هستند. به علاوه آفرها و تخفیف های لحظه آخری ویژه ای ارائه می شود که هزینه های تان را به طرز چشم گیری کاهش می دهد.

آشنایی با چگونگی گریس کاری بلبرینگ

آشنایی با چگونگی گریس کاری بلبرینگ

یکی از موارد اساسی برای عملیات روانکاری در بخش های مختلف فنی، گزینش روانکار با کیفیت و شیوه درست روانکاری است. این موضوع قسمت مهمی از بحث نگهداری و تعمیر صحیح محسوب می شود. گریس های مختلفی برای گریس کاری بلبرینگ مورد استفاده می شود. برای نمونه، روانکارهای جامد، مورد استفاده وسیعی در شرایط دمایی بسیار بالا دارند. از عوامل مهم در انتخاب روانکارها می توان به شرایط محیط محل استفاده مثل اثرات محیط، دامنه دمایی محیط، سرعت حرکت و دیگر عوامل اشاره کرد

آشنایی با چگونگی گریس کاری بلبرینگ
آشنایی با چگونگی گریس کاری بلبرینگ

وقتی که مقدار کمی از ماده روانکار را برای روانکاری استفاده می کنیم آن زمان بهینه ترین شرایط حرارتی و دمایی برای روانکاری تلقی می شود. اما برای مصارف انتقال دما و عایق کاری باید مقدار ماده روانکار را افزایش داد.

گریس کاری بلبرینگ

در گریس کاری بلبرینگ ماده روانکار استفاده شده، بعد از مدت زمانی که از استفاده آن می گذرد و در اثر استهلاک ناشی از کار و ترکیب با مواد آلاینده از بین می رود

در این وضعیت نیاز به گریس جدید است و باید گریس های فرسوده و مستهلک شده را با گریس نو تعویض کرد. برای روغن نیز پس از مدتی نیاز به تعویض روغن و استفاده از پالاینده ها در زمان های معین است. در اصل جهت بالا بردن عمر مفید بلبرینگ های صنعتی استفاده صحیح و اصولی از آن ها و دقت در زمینه مراقبت و گریس کاری آن ها، امر بسیار مهمی است.

شیوه روانکاری انواع مختلف بلبرینگ ها

مطالبی که در اینجا بیان شد بیشتر در ارتباط با بلبرینگ های عایق کاری نشده، بدون آب بندی و بدون حفاظ نگهدارنده فلزی است. به این دلیل که بلبرینگ هایی که دارای حفاظ هستند و دارای عایق کاری هستند، در دوسمت گریس می باشند که موارد مصرف متفاوتی با بلبرینگ های معمولی از نظر شیوه روانکاری دارند. در هر صورت بلبرینگ های عایق کاری شده نسبت به بلبرینگ های معمولی از استحکام و عمر بیشتری برخوردارند. به این دلیل جز در موارد ویژه، گریس کاری بلبرینگ اتفاق نمی افتد.

منبع:

https://px3lube.com/%da%af%d8%b1%db%8c%d8%b3-%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b2/

گرانول تزریقی چیست و چه کاربردی دارد؟

گرانول تزریقی چیست و چه کاربردی دارد؟

گرانول، یکی از شکل‌های تولیدی پلیمر است که از آن در چرخه تولید محصولات مختلف که نیاز به پلاستیک دارند، استفاده می‌کنند.

قالب گیری گرانول‌ها برای تبدیل شدن به محصول نهایی به 3 روش دورانی، تزریقی و بادی انجام می‌شود، در این مطلب، با گرانول تزریقی و مهم‌ترین کاربردهای آن در صنایع تولیدی، آشنا شوید.

هر آنچه که باید درباره گرانول تزریقی بدانید!

در گذشته، برای تولید محصولات پلاستیکی، از پودرهای پلیمری، استفاده می‌شد اما با گذشت زمان و خلق فناوری‌های تازه، گرانول‌ها، انقلابی بزرگ در دنیای تولید پلاستیک‌ها ایجاد کردند و استفاده از پودرهای پلیمری، به فراموشی سپرده شد.

استفاده از گرانول، به دلیل قیمت پایین و انعطاف پذیری بالا، خیلی ساده‌تر است و امروزه در سراسر جهان، گرانول‌های تزریقی، کاربردهای بسیار متنوعی دارند.

· گرانول تزریقی چیست؟

گرانول تزریقی، یکی از انواع گریدهای تولید گرانول است که برای تزریق پلاستیک از آن استفاده می‌شود و در نهایت به محصولات کاربردی و مفید، برای زندگی روزمره افراد، تبدیل می‌شود.

اصولا گرانول‌های تزریقی به 2 روش خشک و رشته‌ای، تولید می‌شود و محبوبیت بسیار بالایی در خطوط تولیدی محصولات مختلف دارند.

· انوع گرانول تزریقی کدامند؟

گرانول‌های تزریقی، مدل‌های مختلفی دارند و هر نوع از ساختار گرانول تزریقی نیز در تولید محصولات خاصی، کابرد دارد؛ در ادامه با معروف‌ترین ساختارهای تولید این نوع گرانول، آشنا شوید.

1. HDPE

2. LDPE

3. PP

4. PC

5. PS

· مهم‌ترین کاربردهای گرانول تزریقی

گرانول تزریقی، یکی از پرکابردترین مدل‌های گرانول در دنیای امروز است، در ادامه با رایج‌ترین استفاده‌های این گرانول، آشنا شوید.

1. انواع کیسه بافته شده

2. لوله‌های مختلف

3. محصولات پلاستیکی

4. ظروف صنعتی

5. بطری‌ها

6. تجهیزات پزشکی و ...

7. درب بطری

8. گالن

9. جعبه‌های پلاستیکی

10. اسباب بازی و .....

بهترین روش خرید گرانول تزریقی باکیفیت چیست؟

پیشنهاد می‌شود برای خرید گرانول تزریقی با قیمت مناسب و کیفیت بالا، از طریق فروشگاه‌های اینترنتی تولید کننده قطعات صنعتی، اقدام نمایید.

در این روش، شما می‌توانید علاوه بر مقایسه گرانول‌های تزریقی و ارتباط ساده با بخش فروش، بهترین محصول مورد نیازتان را با قیمت مناسب‌تری بخرید.

از کدام فروشگاه اینترنتی، گرانول تزریقی بخریم؟

سایت پارس صنعت، با تولید بهترین گرانول‌های تزریقی و داشتن رضایت 99% مشتریان، بهترین سایتی است که شما می‌توانید به سادگی و خیال راحت، محصول موردنیازتان را از آن خریداری کنید.

· چرا از پارس صنعت، گرانول تزریقی بخریم؟

1. قیمت عالی

2. کیفیت مناسب

3. رضایت 99% مشتریان

4. داشتن سایت معتبر

5. ثبت سفارش آسان

6. ارسال سریع

7. امکان سفارش عمده

8. تنوع محصولات

9. سابقه درخشان

10. تجربه بالا و ....

سخن آخر

گرانول تزریقی، یکی از پرکاربردترین قطعات صنعتی در خطوط تولیدی مختلف در کشور است و شما برای خلق محصولاتی با کیفیت، باید از گرانول تزریقی درجه یک، استفاده کنید.

پارس صنعت، با هدف تولید برترین کیفیت گرانول تزریقی، بهترین فروشگاه تولید کننده قطعات صنعتی است که می‌توانید به کمک آن، بهترین گرانول تزیقی را تهیه کنید.

پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای خرید گرانول تزریقی با کیفیت و قیمت مناسب، به سایت پارس صنعت، مراجعه کنید.

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

محمدی : ۰۹۱۲۴۶۱۲۸۳۳

منبع: برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به گرانول تزریقی کلیک کنید

حل مشکلات حقوقی از راه قانونی با کمک بهترین وکیل آمل!

حل مشکلات حقوقی از راه قانونی با کمک بهترین وکیل آمل!

اگر شما در آمل زندگی می‌کنید احتمالا بارها سروکارتان به مشکلات متعدد حقوقی و ... خورده است و به شدت احساس نیاز به یک وکیل حرفه‌ای برای مشکلات ایجاد شده داشته‌ید.

البته پیدا کردن یک وکیل کاربلد و خبره در آمل، کارساده ای نیست، اما نشد ندارد و کلید پیدا کردن بهترین وکیل در آمل، در ابتدا آشنا بودن با ویژگی‌های یک وکیل حرفه‌ای است.

چنانکه شما نیز دوست دارید با بهترین وکیل آمل آشنا شوید تا در زمان ایجاد مشکلات حقوقی از او استفاده کنید، تا پایان این مطلب، با ما همراه باشید.

حل مشکلات حقوقی از راه قانونی با کمک بهترین وکیل آمل حل مشکلات حقوقی از راه قانونی با کمک بهترین وکیل آمل

چطور مشکلات حقوقی‌مان را در آمل، حل کنیم؟

تنها راه حل قطعی برای رهایی از مشکلات و مسائل اینچنینی، مراجعه به وکلا می‌باشد، اگر قصد انتخاب وکیل را دارید، معیارهای یک وکیل خوب را که در ادامه خدمت‌تان، ارائه می‌شود را در نظر بگیرید و بر این اساس، وکیل محبوب‌تان را پیدا کنید.

راهنمای انتخاب بهترین وکیل آمل

در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌هایی که هر وکیل خوب و کاربلدی، در دنیای امروز حقوق و وکالت، باید داشته باشید، آشنا شوید.

  1. دانش بالا
  2. تجربه زیاد
  3. رضایت بالای موکلین
  4. فن بیان قوی
  5. هوش و ذکاوت
  6. قلم گیرا و سنگین
  7. برخورد محترمانه
  8. حفاظت از اسرار مردم
  9. ارائه راه حل‌های سریع و کم هزینه
  10. تعهد اخلاقی
  11. ساده سازی مسائل برای موکل
  12. تخصص روی حوزه‌های خاص
  13. پرهیز از دروغ گویی و ...

آیا معیارهای بالا برای انتخاب وکیل در آمل کافی است؟

قطعا پاسخ این پرسش، یک نه قاطع است! زیرا شما علاوه بر درنظر گرفتن 13 معیار فوق، زمان انتخاب وکیل‌تان باید موارد دیگری را بررسی کنید تا خیالتان از هرجهت بابت کیفیت کار وکیل مدنظرتان آسوده شود.

فرضا اگر شما در حوزه خیانت در امانت، به دنبال وکیل هستید، پیشنهاد می‌شود درباره سابقه موفقیت پرونده‌های مربوطه به مسئله‌ای که اکنون دارید سوال کنید، تا خیالتان از بابت تخصص وکیل، آسوده شود.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید زمان انتخاب وکیل در آمل در نظر بگیرید، میزان تجربه و رضایت موکلین سابق است، پس با وسواس، رزومه وکلا را بررسی کنید و بهترین وکیلی که یقین پیدا کردید، کلید قفل مشکلات شما در دستانش است را انتخاب کنید.

کدام یک از وکلای آمل، تمامی ویژگی‌های یک وکیل خوب را دارند؟

در میان تمامی وکلای شهر زیبای آمل، تنها دکتر زین العابدین فرهادی، با داشتن سال‌ها سابقه درخشان در دنیای حقوق و وکالت، همه ویژگی‌های یک وکیل حرفه‌ای و کاربلد را دارد که شما می‌توانید با خیالی آسوده از او به عنوان یک وکیل خبره کمک بگیرید.

چرا دکتر فرهادی ؟

دکتر زین العابدین فرهادی، طی تمامی سال‌های فعالیت خود در دنیای حقوق، با جلب رضایت 99% موکلین در پی حل مشکلات خود و رها شدن از مراجعه به دادگاه و ... به عنوان بهترین وکیل آمل، شناخته شده است.

ایشان، بی‌شک با داشتن رزومه درخشان در رشته وکالت، بهترین وکیلی است که می‌توانید با کمک او مشکلات حقوقی‌تان را در آمل حل کنید و برای همیشه از نگرانی‌های مسائل حقوقی که داشتید، آسوده خاطر شوید.

سخن پایانی

در دنیای امروز، تنها راه قطعی برای حل شدن مسائل حقوقی و مشکلات اینچنینی، مراجعه به یک وکیل کاربلد و حرفه‌ای است.

در این مطلب، ویژگی‌‌های یک وکیل خوب و حرفه‌ای + معرفی بهترین وکیل آمل که تمامی ویژگی‌های فوق را دارا است، خدمت شما همراه گرامی، ارائه شد.

اگر شما نیز در آمل زندگی می‌کنید و مدت‌هاست که درگیر مسائل حقوقی هستید و نیاز به کمک دارید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا از طریق سایت دکتر زین العابدین فرهادی، با بهترین وکیل آمل، ارتباط برقرار کنید.

drzfarhadi.ir/بهترین-وکیل-آمل/

راهنمای خرید قطعات موبایل

راهنمای خرید قطعات موبایل:

راهنمای خرید قطعات موبایل راهنمای خرید قطعات موبایل

چند سالی هست که زندگی مدرن وابستگی شدیدی به تلفن همراه دارد. این وابستگی طوری شده که اگر گوشی موبایل شما گرفته شود با مشکلاتی اعم از دسترسی به اپلیکیشن­های بانکی، تماس­ها، پیامک­ها وسایر موارد همانند بازی­ها و سرگرمی مواجه خواهید شد. اما تا بحال فکر کردید اگر گوشی همراه شما خراب شود چکار خواهید کرد؟ یقینا خریدن گوشی موبایل جدید آخرین گزینه شما خواهد بود، اولین فکری که به ذهن شما خواهد رسید تعمیر قطعات موبایل و خرید قطعات موبایل جایگزین خواهد بود. چون ارزان ترین راه برای شما، تعویض قطعات موبایل می باشد.اما این روزها شاهد آن هستیم که خیلی از فروشندگان قطعات موبایل مبادرت به وارد کردن قطعه موبایل بی کیفیت از چین کنند. البته این را هم صادقانه عرض می کنیم ما به هیچ وجه جنس اورجینال و اصلی اروپایی و آمریکایی نداریم، تمامی قطعات بطور یقین ساخت چین هستند اما آنها را می توان با تناسب گرید (نوع کیفیت کالا) تقسیم بندی کرد. گرید A از بهترین کیفیت لازم را برخوردار هست. اما یکی از دغد­ه­های کاربران انتخاب فروشگاه مناسب و صادق در این زمینه می باشد که بتواند به آن اطمینان کنند. برای خرید قطعات موبایل بصورت حضوری در تهران مراجعه با مراکز معروف یا نمایندگی های موبایل در مناطق مرکزی تهران اعم از پاساژ علاءالدین و .. و در شهرهای بزرگ نیز به همین روال مراجعه به مراکز فروش قطعات موبایل می­باشد، اما صرف هزینه حمل و نقل، خطر­های پیش رو، بیماری­ها، زمان باعث می­شود تا کاربران برای خرید قطعات موبایل با قیمت بهتر رو به سایت­های اینترنتی و خرید غیر حضوری برای خرید آن کنند. سایتی که مرجعی مورد اعتماد برای تمام مسائل مربوط به گوشی همراه، تبلت­ها باشد نیز در سایت­ها کمتر می باشد، اما به شخصه این موارد را در فروشگاه سی و سه پل دیدم این فروشگاه منبع خوبی برای خرید انواع لوازم جانبی و قطعات موبایل اعم از قطعات موبایل شیائومی، قطعات موبایل هواوی، قطعات موبایل سامسونگ و سایر برند­های معتبر می باشد.

قطعات موبایل شامل چه نوع قطعاتی هستند:

این قطعات در انواع مختلف بصورت تخصصی تقسیم بندی می شوند که شامل تازچ ال سی دی گوشی موبایل، فریم ال سی دی، گلس تاچ، انواع گلس­ها، دوربین، شیشه دوربین، فلت داخلی، فلت ال سی دی، کانکتور سیم کارت، قلم ها، اسپیکر، دیوت­ها، انواع آسی سی و ... می باشد.

خب در بالا در مورد قطعات موبایل و راهنمای خرید آن صحبت کردیم اما الان قصد داریم یکی از بهترین برند­های بازار را معرفی کنیم و آن شرکت هواوی می­باشد و اینکه قطعات موبایل هواوی در بازار ایران چگونه است، آیا این قطعات از نظر فراوانی در بازار ایران پیدا می شود؟

قطعات موبایل هواوی:

قطعات موبایل هواوی قطعات موبایل هواوی

خلاصه ای ازبرنده هواوی به نقل از ویکی پدیا

«Huawei Technologies Co., Ltd. (/ˈhwɑːweɪ/ WHAH-way; Chinese: 华为; pinyin: About this soundHuáwéi) is a Chinese multinational technology company headquartered in Shenzhen, Guangdong. It designs, develops, and sells telecommunications equipment and consumer electronics

The company was founded in 1987 by Ren Zhengfei, a former Deputy Regimental Chief in the People's Liberation Army.[5] Initially focused on manufacturing phone switches, Huawei has expanded its business to include building telecommunications networks, providing operational and consulting services and equipment to enterprises inside and outside of China, and manufacturing communications devices for the consumer marketHuawei has over 194,000 employees as of December 2019

Huawei has deployed its products and services in more than 170 countries.[9] It overtook Ericsson in 2012 as the largest telecommunications equipment manufacturer in the world,[10] and overtook Apple in 2018 as the second-largest manufacturer of smartphones in the world, behind Samsung Electronics.[11] In 2018, Huawei reported that its annual revenue was US$108.5 billionIn July 2020, Huawei surpassed Samsung and Apple to become the top smartphone brand (in number of phones shipped) in the world for the first timeThis was primarily due to a drop in Samsung's global sales in the second quarter of 2020, owing to the impact of the COVID-19

Although successful internationally, Huawei has faced difficulties in some markets, due to claims of undue state support, links to the People's Liberation Army, and cybersecurity concerns—primarily from the United States government—that Huawei's infrastructure equipment may enable surveillance by the Chinese government.[16][17] With the development of 5G wireless networks, there have been calls from the U.S. and its allies to not do any kind of business with Huawei or other Chinese telecommunications companies such as ZTE] Huawei has argued that its products posed "no greater cybersecurity risk" than those of any other vendor and that there is no evidence of the U.S. espionage claims.[19] Questions regarding Huawei's ownership and control as well as concerns regarding the extent of state support also remain.[16] Huawei has also been accused of assisting in the surveillance and mass detention of Uyghurs in the Xinjiang re-education camps, which have resulted in sanctions by the United States Department of State Huawei tested facial recognition AI capable of recognizing ethnicity-specific features to alert government authorities to members of the ethnic group.»

قاب گوشی یکی ازلوازم جانبی با تقاضای زیاد:

قاب گوشی یکی ازلوازم جانبی با تقاضای زیاد

یکی از ضعف های گوشی های همراه شکننده بودن آنها می باشد. برای محافظت از این ضعف باید از قاب گوشی استفاده کنیم. یک مسئله خوب این است که این قاب ها و محافظ ها قیمتهای پایینی دارند و با هزینه کم می توان آنها را در انواع مدل ها و سبک و رنگ مورد نظر تهیه کرد.

قاب های گوشی بنا بر سلیقه و نیاز افراد دارای مدل های مختلفی هستند. این تنوع مدل ها بنا بر رنگ و حتی جنس و سختی بودن آنها تقسیم بندی شده. در این جا بعضی از آنها را ذکر می کنیم:

قاب ژله ای: این قاب تهیه شده از مواد شیمیائی بوده و دارای نوعی پلاستیک مقاوم در برابر حرارت است. این جنس باعث می شود تا وقتی گوشی رو دستتان می گیرید برایتان ساده شود. همچنین این قاب های ژله ای دارای انواع مختلفی هستند.

قاب گوشی محافظتی:

این گاردها از جنس پلی اورتان بوده و قسمت خارجی آن جنس پلی کربنات از نوع سخت شده هستند. جنس این قاب ها بسیار محکم و سخت می باشد و تا حد خیلی بیشتری نسبت به سایر قاب‌ها جلوی ضربه­های سخت را می­گیرد. این قاب گوشی برای افرادی که در مکان­های صنعتی مشغول به کار هستند مناسب می باشد.

قاب گوشی کیفی:

این قاب گوشی همانند کیف بوده. کاربری که آن را خریداری می­کند می­تواند جلو وعقب آن را بپوشاند. جنی این قاب­ها از جنس چرم بوده.

سایر قاب گوشی ها می­توان به قاب گوشی پوستی، سیلیکونی، بامپر نام برد که خرید قاب گوشی کلا" بنا بر سلیقه و انتخاب شما با تناسب به نوع کار و کاربری خودتان دارد.

منبع cornell.edu

راهنمای خرید بذر

راهنمای خرید بذر
بذر به زبان انگلیسی seed از نظر بیولوژیکی، تخمک رسیده و بارور است که قابلیت رشد و تبدیل به یک گیاه کامل را دارد.
راهنمای خرید بذر و مشخصات آن

امروزه روند رو به افزون جمعیت دنیا این ضرورت را ایجاب نموده که بهره وری سیستم های زراعی به حداکثر و تلفات ناشی از عوامل مختلف کاهنده و محدود کننده عملکرد، به حداقل ممکن کاهش یابدو بذر به عنوان واحد بنیادی تکوین حیات در گیاه از دیرباز مورد توجه قرار گرفته و شناخت ماهیت بذر نقطه آغاز کشاورزی بوده است، بی شک نیل به کشاورزی موفق، نیازمند در اختیار داشتن بذرهایی است که ضمن دارا بودن استانداردهای لازم فیزیکی و مورفولوژیکی و اندوخته غذایی لازم برای تضمین استقرار گیاهچه باشند.
اما بذر چیست؟
بذر به زبان انگلیسی seed از نظر بیولوژیکی، تخمک رسیده و بارور است که قابلیت رشد و تبدیل به یک گیاه کامل را دارد. بذرها یک پیشرفت مهم در تولید مثل و موفقیت گیاهان بادانگان و گیاهان گلدار می باشد که شامل بذر سبزیجات و بذر صیفی جات سایر گروه های تشکیل دهنده می باشد.
اصطلاح بذر یک معنی کلی دارد که قبل از موارد فوق به هر چیزی که می تواند کاشته شود و قابلیت رشد داشته باشد گفته می شود.
موارد استفاده از بذرها:
علاوه بر استفاده مستقیم آنها در تغذیه انسانها و حیوانات، بذرها نقش های دیگری نیز در جیره غذایی بشر ایفا می کنند. بسیاری از بذرها به صورت کامل یا آرد شده، در قالب ادویه مصرف می شوند. آشامیدنی های رایج همانند قهوه و کاکائو از بذرها گرفته می شوند، آب جو و انواع نوشیدنی های الکلی و غیر آن از از تخمیر دانه های غلات ساخته می شوند. روغن های خوراکی از بذرهای ذرت، سویا، بادام زمینی و ... به دست می آیند. همچنین بذرها در ساخت برخی داروها و ترکیبات مورد مصرف پزشکی نیز استفادع می شوند.
بذرها علاوه بر منبع مهم غذایی، بصورت مصارف تجاری نیز استفاده می شوند. آز آنها در ساخت صابون، مواد جلادهنده، جواهرات، دکمه ها و بسیار از فراورده های دیگر استفاده قرار می گیرد.
اندازه بذرها:
اندازه بذرها همانند فرآورده نهایی آنها بسیار متنوع هستند. کوچکترین بذرها به گونه های ارکیده ها، ساکولنت ها و بعضا" بعضی از گونه های دیگر گیاهان همانند دروزرا گوشت خوار تغلق دارند . همچنین بذرهای توتون ها و برخی علف ها نیز بسیار ریز هستند. همچنین بزرگترین بذرها متعلق به بلوط ها، گردوها، سیکاس و نارگیل می باشد و در اتمام کلام بنده آنها دارای رنگ ها و اشکال مختلف هستند.

انتقال بذرها از طریقی انجام می شود:
بذرها از چند راه انتقال و تکثیر می شوند
باد: احتمالا مهمترین عامل موثر در انتشار بذر می باشد. بذرهایی همانند افرا، زبان گنجشک ها، بعضی ارکیده ها از طریق باد به مناطق مختلف پخش می شوند گاهی آنها در آب (رودخانه ها) به اطراف پخش می شوند.
جریان آب: همانطور که در بالا ذکر کردیم، از طریق بادها یا بصورت مستقیم از درخت یا جانوارن به جریان آب سپرده می شوند و انها را به مکان مختلف انتقال می دهد.
پرنده ها و سایر جانوران: آنها از چسبیدن به بدن حیوانات یا پرنده ها و سایر حشرات پخش می شوند.
کاشت کشاورزی: آنها از طریق انسانها برای مقاصد تجاری یا استفاده شخصی ذخیره یا ادر مزارع، گلخانه ها و باغچه کاشته می شوند.
از کجا بذر مرغوب بخریم
برای خرید بذر باید چند نکته را مد نظر قرار دهید:
بذرها تازه باشند، بذرها به مرور قوه نامیه خود را از دست می دهند پس مهم ترین شرط برای کیفیت بذر، تازگی آن می باشد البته با با نگاهداری در دمای 4 الی 8 درجه سانتی گراد درجه می توان آنها را تازه نگاه داشت.
بذرها به بلوغ رسیده باشند: بذرها باید در زمان مناسب بذرگیری شوند، چنانچه زودتر از موعد بذرگیری شود آنها به بلوغ نرسیده و جنین داخل آن تشکیل نمی شود
از شرکتهای معتبر خرید بذر انجام دهید. شما به عنوان مصرف کننده خانگی، تولید کننده تجاری باید بذری سالم و با کیفیت تهیه کنید.آنها را می توانید از شرکتهای معتبری که در دنیا فعالیت می کنند تهیه کنید، این شرکتها اعم از پن آمریکن، تاکی، بناری آلمان، گلداسمیت که همان سینجنتا می باشد، شرکت همزادن هلند، فلورانوا انگلستان، سایر شرکتها مطرح شرقی در تایلند که بذرهای گرمسیری تولید می کنند به دلیل تحریم های ما بین با کشور ما قادر به فروش در کشور عزیزمان نیستند لذا آنها را می توانید از خود ایران توسط واسطه ها دریافت کنید. شرکت بذرکو در زمینه خرید بذر بصورت خرده فروشی و عمده فروشی فعالیت دارد. این سایت در شاخه های مختلف گیاهی این بذرها را موجود و به خریداران عرضه می نماید.

جوانه زنی بذرها
بذرها طبق شرایط درست و استاندارد قادر به جوانه زنی هستند. حتی اگر شما قادر به تهیه بهترین بذر موجود شوید، اگر شرایط درست برای جوانه زنی را مهیا نکنید بذرها قادر به سبز شدن نخواهند بود در زیر ما موارد لازم برای جوانه زنی بذرها را عنوان می کنیم.
دما: دما از مهم ترین قسمتهای تشکیل دهنده جوانه بذر می باشد بهترین و استانداردترین دمای لازم برای جوانه زنی بذرها بین 20 الی 30 درجه سانتی گراد می باشد این شرایط و اعداد با توجه به گیاه متغیر می باشد بطور مثال در گلها معمولا" با دمای 24 درجه سانتی گراد ، دمای ایده آل را خواهید داشت یا در کاکتوس ها دمای 26 درجه یک دمای مطلوب می باشد.
رطوبت: بعد از دما، رطوبت لازم یکی از شرایط مهم برای جوانه زنی بذرها می باشد، رطوبت زیاد باعث بوجود آمدن شرایط بهتر در تسریع جوانه زنی و تحریک بذر برای جوانه زنی خواهد شد.
نور: نور یه عنوان یکی از ارکان دیگر در برخی از بذرها شرایط مهمی را ایفا می کند، خصوصا در گیاهانی همچون کاکتوس ها بهتر است انها را روی بستر کاشت پخش نمود و با مهیا کردن شرایط بالا، نور ملایم و ضعیف نیز به صورت مختصر روی آنها تابیده شود.
زمان لازم: بذرها با توجه به نوع گیاه، طبق زمان خاصی جوانه زنی می کنند. بذرهای همچون چمن ها خیلی سریع، بذرهایی همچون گلهای فصلی در طی 3 الی 7 روز، بذرهای همچون کاکتوس ها بین 3 الی 60 روز و بذرهایی همچون نخل ها و خانواده آنها با طول مدت 2 ماه پس به این نکته توجه داشته باشید. همچنین برخی از بذرها نیاز سرمادهی دارند که آن نیز خود یک مبحث تخصصی دیگر هست که به آن خواهیم پرداخت.
منبع: ایلنا

فروشگاه آی بی کال | مرجع تخصصی گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی

فروشگاه آی بی کال | مرجع تخصصی گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی

امروزه طبق آماری که به دست آماده، مشخص شده است آمار خرید لوازم دیجیتال روز به روز در حال افزایش بوده و افراد بسیاری هستند که روزانه به خرید این دست از محصولات می‌پردازند. نکته‌ای که در رابطه با این موضوع وجود دارد، این است که خرید خود را از کجا و از چه فروشگاهی انجام دهیم؟ چرا که اصل بودن کالاهایی مانند گوشی موبایل و لپ تاپ بسیار حائز اهمیت خواهند بود و از همین جهت باید فروشگاه معتبری را برای این خرید انتخاب کرد. در این راستا ما به شما فروشگاه آی بی کال را پیشنهاد می‌دهیم.

اگر شما از دسته افرادی هستید که تصمیم به خرید گوشی دارید و نمی‌دانید که خرید خود را از چه فروشگاهی انجام دهید، ما به شما آی بی کال را پیشنهاد می‌دهیم؛ شما می‌توانید با مراجعه با این سایت از محصولاتی که این فروشگاه در اختیارتان قرار داده است، مطلع شوید و سپس متناسب با سلیقه و نیازی که دارید، محصول مورد نیاز را خریداری کنید.

زمانی که شما برای خرید محصولات دیجیتال، خرید لپتاپ و تبلت به این سایت مراجعه می‌کنید، منویی را در کنار صفحه خواهید دید. این فروشگاه شرایطی را برای شما فراهم آورده است که می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان، از بین برندهای معتبر نظیر اپل، سامسونگ، شیائومی، مایکروسافت و … محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. برای مثال اگر شما به دنبال گوشی مناسب برای خود هستید، این گزینه را انتخاب می‌کنید؛ سپس لیست دیگری برای شما باز خواهد شد که در آن می‌توانید برند موبایل را از بین گوشی موبایل اپل نظیر آیفون ۱۲ پرومکس، موبایل سامسونگ، گوشی موبایل شیائومی و … ببینید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که به محصول مورد نظر خود در کوتاه‌ترین زمان دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر لوازم دیجیتال ، این فروشگاه لوازم دیگری را نیز برای دیگر قسمت‌های صوتی تصویری و سلامتی به طور اختصاصی فراهم آورده است. برای مثال می‌توان به تردمیل هوشمند شیائومی، اپل تی وی و انواع مچ بند و ساعت هوشمند اشاره داشت. همچنین توجه داشته باشید که هر یک از دسته‌ها خود نیز محصولات گوناگونی را تحت پوشش در می‌آورد.

به عنوان مثال اگر شما به دنبال خرید محصولات صوتی تصویری هستید، به این قسمت می‌روید و سپس انتخاب می‌کنید که کدام دست از محصولات را نیاز دارید؟ شما می‌توانید از این فروشگاه لوازمی چون هدفون و هندزفری، تلویزیون هوشمند، اسپیکر و کنسول بازی سونی و مایکروسافت را تهیه کنید؛ یا در انتخاب دیگر، می‌توانید منوی مربوط به خرید لپ تاپ را نیز برگزینید. در این قسمت نیز برای شما انواع لپ تاپ بر اساس حافظه داخلی، مقدار رم، مقدار گرافیک و … وجود دارد را قرار داده اند. شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای این سایت را برای خرید خود انتخاب کنید.

البته موضوع جالب‌تری نیز در رابطه با فروشگاه آی بی کال وجود دارد و آن این است که فروشگاه برای هر مجصول یک نقد و بررسی کامل قرار داده و هر محصول را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده و نقاط مثبت و منفی مربوط به هر محصول به همراه گالری تصاویر آن محصول محیا نموده است.

چرا آی بی کال را برای خرید خود انتخاب کنیم؟
چرا آی بی کال را برای خرید خود انتخاب کنیم؟

چرا آی بی کال را برای خرید خود انتخاب کنیم؟

در رابطه با خرید لوازم دیجیتال و محصولات دیگری خرید گوشی موبایل و لپ تاپ، ما به شما فروشگاه آی بی کال را پیشنهاد دادیم. شاید برای شما سوال پیش آید که این فروشگاه چه چیزی دارد که ما آن را به عنوان یک فروشگاه مناسب در زمینه خرید کالای دیجیتال و صوتی تصویری معرفی کردیم؟ در رابطه با پاسخ به این سوال تصمیم گرفتیم این فروشگاه را به طور کامل برای شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید.

با هدف گسترش خدمات آنلاین و تسهیل خدمات دهی به مشتریان محترم ، شرکت اوج به عنوان یکی از تامین کنندگان رسمی تلفن همراه در کشور و با مجوز واردات و خدمات پس از فروش گوشی های تلفن همراه از وزارت صنایع ،معادن و تجارت جمهوری اسلامی ایران اقدام به اعطای نمایندگی فروش محصولات خود به مجموعه آی بی کال نموده است.

گروه آی بی کال با بهره گیری از نیروهای با تجربه و متخصص و نیز پشتوانه ۲۰ سال سابقه کاری در خصوص واردات و توزیع انواع تلفن های همراه و با داشتن نمایندگی های رسمی فروش در شهرهای مختلف کشور و با تکیه بر تجربه و تخصص همکاران خود در زمینه تامین و توزیع تلفن های همراه توانسته است نسبت به ارائه خدمات با نرخ های رقابتی اقدام و با رعایت اصول حرفه ای در تامین اقلام با اصالت و با کیفیت و نیز ارائه مشاوره های لازم در زمینه خدمات پس از فروش برای مشتریان خود ضمن حذف واسطه های سنتی از چرخه تامین محصول ،زمینه ی خریدی با صرفه و مطمئن را برای مشتریان محترم پدید آورد.

این روزها که فروش آنلاین لوازم دیچیتالی نظیر گوشی گوشی موبایل با افزایش دسترسی همگانی به اینترنت، بازار خوبی پیدا کرده است جلب اعتماد کاربران بیش از پیش وظیفه هر فروشگاه اینترنتی میباشد. اصل بودن کالا، گارانتی بازگشت، ارسال سریع و مشاوره های تخصصی رایگان از ویژگی های مهم و اساسی در فروشگاه آی بی کال می باشد.

در فروشگاه آی بی کال چه برندهایی را می‌توان تهیه کرد؟
در فروشگاه آی بی کال چه برندهایی را می‌توان تهیه کرد؟

در فروشگاه آی بی کال چه برندهایی را می‌توان تهیه کرد؟

تنوع برندها در آی بی کال بسیار متنوع و شامل برندهایی مانند اپل، سامسونگ، شیائومی، مایکروسافت، سونی، جی بی ال و … در دسته بندی گوشی موبایل، لپ تاپ، تلبت، ساعت هوشمند، تلویزیون هوشمند، هدفون و اسپیکر، کنسول بازی، پاوربانک و سایر لوازم جانبی می باشد.

فروشگاه آی بی کال با استفاده از تجربه بازار سنتی و تلفیق آن با بازار آنلاین، بستری مناسب و مورد اعتماد برای مشتریان خود ایجاد نموده است. جستجوی آسان، اطلاعات کامل و دقیق در قسمت معرفی محصولات، تخفیف های ویژه و شگفت انگیز، ارسال رایگان و اخذ نماد ۲ ستاره از وزرات صنعت از دیگر ویژگی های این فروشگاه می باشد.

اکنون شما می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه، خرید مورد نظر خودتان را انجام دهید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت فروشگاه تماس بگیرید و ارتباط برقرار کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که از بابت انتخاب خود به صورت کامل مطمئن شوید.

شما می‌توانید تمام محصولات مورد نظر خود را از طریق سایت این فروشگاه انتخاب کنید و پس از آنکه در رابطه با هر یک اطلاعات لازم را به دست آوردید، سفارش آن‌ها را به ثبت برسانید؛ بنابراین با توجه به این موضوع شما می‌توانید در راحت‌ترین حالت ممکن و در کوتاه‌ترین زمان، سفارش خود را ثبت و سپس آن را درب منزل دریافت کنید.

1234567
last